کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رقیب Pinterest توسط گوگل منتشر شد

به گزارش سافت گذر، شاید شما هم اپلیکیشن Pinterest را در گوشی خود نصب کرده باشید. با این برنامه می‌توانید تصاویری که در زمینه‌های مختلف کاربرد دارند را مشاهده و یا عکسی که صاحب یک کانال منتشر کرده را لایک کنید. با این وجود، هنوز هم خیلی‌ها نمی‌دانند کاربرد Pinterest چیست به همین دلیل بد نیست توضیحات ارائه شده برای این نرم‌افزار در گوگل پلی استور یا اپ‌استور را بخوانیم تا متوجه شویم:«« آیا به دنبال ایده‌های جذاب هستید؟ فرقی نمی‌کند که می‌خواهید خانه خود را طراحی کنید یا به مسافرت بروید. همیشه ایده‌های جذاب را از Pinterest بگیرید!!!»».

گوگل Pinterest Tangi اپ‌استور گوگل پلی استور

این مقدمه را گفتیم تا اعلام کنیم که گوگل امروز رقیبی برای Pinterest منتشر کرده و نام آن را Tangi نامیده است. کمپانی مالک اندروید در مورد این برنامه می‌گوید:«« Tangi یک اپلیکیشن اشتراک‌گذاری ویدیو است که با استفاده از آن می‌توان چیزهای جدیدی یاد گرفت و خودِ کاربران می‌توانند آنها را به کار گیرند. مهارت‌های هنری، آشپزی و طراحی خود را در کمتر از 60 ثانیه افزایش دهید. با لمس دکمه Try It می‌توانید انجام پروژه‌های ارائه شده را با دیگران به اشتراک بگذارید. خلاقیت در آشپزی و ساختن با این اپلیکیشن وارد فاز تازه‌ای خواهد شد»». همان‌طور که Pinterest در مورد نرم‌افزار خود می‌گفت ایده‌های جذاب را از ما یاد بگیرید، گوگل هم مدعی شده Tangi ایده‌های تازه و خلاقانه‌ای دارد.

بر خلاف Pinterest، Tangi ویدیوهای کوتاهی دارد که ایده‌های جدیدی را به کاربران می‌آموزد. گوگل می‌گوید که با تولیدکنندگان ویدیوهای این‌چنینی همکاری داشته است. حال برای اینکه متوجه شوید Tangi دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد، توضیحات گوگل را بخوانید:«« چه آشپزی را دوست دارید و چه آرایشگری یا خیاطی، Tangi به شما کمک خواهد کرد تا ایده‌های جدیدی بگیرید و ایده‌های تازه خود را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید با ویژگی Try It به دیگران اعلام کنید که فلان کار را انجام داده‌اید و واکنش خود را در مورد آن نشان دهید»».

Tangi را می‌توان هم‌اکنون از اپ‌استور دانلود کرد. لازم به ذکر است که گوگل چیزی در مورد نسخه اندرویدی این برنامه نگفته ولی حدس می‌زنیم به زودی این اپلیکیشن برای این سیستم عامل نیز عرضه خواهد شد.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46203 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/10 تعداد مشاهده: 1849
سافت گذر